OBS! Varning! Bebisinlägg!

Här kommer ett bebisinlägg så alla ni bebisallergiker kan ju sluta läsa här.
Min lilla bebis är 3 månader redan. Ja, tiden går exakt så där fort som alla säger att den kommer göra. Men lika svårt är det att förstå hur jag ska kunna ta vara på tiden mer än jag gör. Eller njuta mer. Jag njöt inte så mycket för ett par dagar sen. Då var det bara gråt och lesset mest hela tiden. Ja inte jag alltså utan han. Magknip tänkte jag, tänder sa BVC. Så klart! Han dreglar och tuggar på allt. Och gråter. Huva. Men tänder vid 3 månader!!?? Är inte det lite väääl tidigt. Visst, en del föds med dem men ändå. Nu hoppas jag på att det dröjer innan de kikar fram för jag har planer på att amma länge till och det utan att bli huggen av små sylvassa gaddar! I övrigt njuter jag väldigt mycket av lilleman men ibland är det raka motsatsen. Hur gullig han än är.
Nu ska jag torka bajs. Ja inte jag alltså utan.... ja ni hajjar...

Kommentarer
Postat av: Tejna

JAG VILL TORKA BAJS!!!

Jag träffa en väldigt stolt mormor igår som visa bilder och grejer på honom :)

2011-05-26 @ 12:43:50
Postat av: Frida

Ha ha ja det låter typiskt henne. Kom förbi nån dag Tejna så ska du nog få torka bajs :D

2011-05-26 @ 12:45:40
Postat av: Sofie

TA BORT den där varningen!! Att skriva om bebisar är precis lika intressant som att skriva om, ja vad ska vi ta, djur, sport, musik. Lite tokig jämförelse kanske men du fattar :) haha....

Jag kommer oxå och torkar bajs, hoppas på några övningsblöjbyten i sommar! Kram på dig och lilleman! (håller tummarna för dina mjölkapparater att han inte sätter tänderna i dom)

2011-05-27 @ 19:02:39
Postat av: Frida

Ha ha Sofie, bebisinlägg delar folket i två läger kan man säga. De som gillart och de som hatart ;) Kom och öva bara! Kram!

2011-05-27 @ 21:07:47
Postat av: Sofie

ja jag vet ju det. I så fall tycker jag vi ska införa OBS varning KATT eller OBS varning HUND eller OBS varning JOBB. Hahahahaha! :) Vi ses, kram!

2011-05-30 @ 18:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback